
01 Haalbare voornemens voor op je werk
Leg de lat vooral niet te hoog
02 ZZP en schijnzelfstandigheid
Stuurgroep ZZP
Noodle Soep van Michel Ko
Karin Jansen, Fiscalist
Onze vertrouwenspersonen kunnen je helpen
06 Concentreren
Oefen en word er steeds beter in!
07 Kort nieuws
Teamuitjes, Van Kleef Instituut en meer
08 Rebus
Voor de echte slimmeriken…


01 Haalbare voornemens voor op je werk
Leg de lat vooral niet te hoog
02 ZZP en schijnzelfstandigheid
Stuurgroep ZZP
Noodle Soep van Michel Ko
Karin Jansen, Fiscalist
Onze vertrouwenspersonen kunnen je helpen
06 Concentreren
Oefen en word er steeds beter in!
07 Kort nieuws
Teamuitjes, Van Kleef Instituut en meer
08 Rebus
Voor de echte slimmeriken…
Voornemens
Haalbare voornemens voor op je werk
Een nieuw jaar voelt voor velen als een schone lei. Daarom hoor je ook veel goede voornemens. Maar hoe zorg je er nou voor dat je die ook echt kunt waarmaken? Nou, een manier is door die voornemens zo concreet mogelijk te formuleren. En… leg de lat vooral niet te hoog. Wij hoorden in de wandelgangen een paar van die concrete, haalbare voornemens voor op het werk. Welke spreekt jou ook aan?
Nieuwjaarsgroet
van Chantal Beks, Raad van Bestuur
Ik ga wat vaker op de fiets naar mijn werk…
want dat is gezond en goed voor het milieu.
Tip: een nieuwe fiets nodig? Maak dan gebruik van de MKS-fietsregeling van Careyn
Ik blijf ‘nice’…
want dat versterkt het vertrouwen,
Volgens een professor op Berkeley is kindness een van de belangrijke pilaren voor werkgeluk. Aardig blijven versterkt het vertrouwen en daarmee wordt het delen van inzichten of het geven van feedback makkelijker.
Ik ga meer bewegen tijdens werktijd…
want ik wil fit blijven.
Vooral voor kantoorpersoneel is meer bewegen belangrijk, want niet alleen beter voor je gezondheid. Je krijgt er ook meer energie van, een hoger concentratieniveau, je wordt productiever en je verlaagt je stressniveau.
Ik ga mij niet meer schuldig voelen als ik een dagje vrij neem…
want het werk gaat maar door, maar mijn energie is niet oneindig
Zorgen voor een goede werk-privé balans? Kijk ook eens op ons vitaliteitsplatform. Ook veel zorgverzekeraars hebben daar veel informatie over.
Ik wil zichtbaarder zijn en plaats daarom mijn profielfoto in Teams…
want zichtbaarheid en herkenbaarheid versterken de samenwerking
Hoe? Zorg voor een goede foto en sla die op. Onthoud waar je de foto opgeslagen hebt. Ga vervolgens naar je microsoft account. Klik daar op het potloodje bij de plek waar je profielfoto komt te staan.
De foto wordt dan overal gebruikt. Niet alleen in Teams, maar bijvoorbeeld ook in Outlook.
Ik ga wat meer vakbladen lezen en het nieuws volgen…
want ik wil groeien in mijn functie en mijzelf ontwikkelen
Doorgroeien hoeft zeker niet naar een hogere functie te zijn. Je kunt ook doorgroeien naar een specialisatie of een andere – gelijkwaardige – functie. Het is niet alleen belangrijk voor je werkplezier, maar ook voor je motivatie en persoonlijke groei.
Ik ga vaker ‘nee’ zeggen…
want dat voorkomt overbelasting en helpt me te focussen op mijn prioriteiten
Sommige taken horen natuurlijk bij je functie. Maar collega’s kunnen ook nét iets te vaak gebruikmaken van je behulpzaamheid. Vind je het spannend om altijd ‘nee’ te zeggen? Bedenk: je kunt het leren. Te beginnen door het te doén. Als ook dat lastig is, zeg dan om te beginnen ‘nee’ bij kleine, relatief onbelangrijke vragen. Zo ontdek je dat anderen je er niet minder leuk om vinden. En over focussen: Wist je dat je heel goed kunt leren je te concentreren? Lees het artikel verderop in deze Flits.
Voornemens
Haalbare voornemens voor op je werk
Een nieuw jaar voelt voor velen als een schone lei. Daarom hoor je ook veel goede voornemens. Maar hoe zorg je er nou voor dat je die ook echt kunt waarmaken? Nou, een manier is door die voornemens zo concreet mogelijk te formuleren. En… leg de lat vooral niet te hoog. Wij hoorden in de wandelgangen een paar van die concrete, haalbare voornemens voor op het werk. Welke spreekt jou ook aan?
Nieuwjaarsgroet
van Chantal Beks, Raad van Bestuur
Ik ga wat vaker op de fiets naar mijn werk…
want dat is gezond en goed voor het milieu.
Tip: een nieuwe fiets nodig? Maak dan gebruik van de MKS-fietsregeling van Careyn
Ik blijf ‘nice’…
want dat versterkt het vertrouwen,
Volgens een professor op Berkeley is kindness een van de belangrijke pilaren voor werkgeluk. Aardig blijven versterkt het vertrouwen en daarmee wordt het delen van inzichten of het geven van feedback makkelijker.
Ik ga meer bewegen tijdens werktijd…
want ik wil fit blijven.
Vooral voor kantoorpersoneel is meer bewegen belangrijk, want niet alleen beter voor je gezondheid. Je krijgt er ook meer energie van, een hoger concentratieniveau, je wordt productiever en je verlaagt je stressniveau.
Ik ga mij niet meer schuldig voelen als ik een dagje vrij neem…
want het werk gaat maar door, maar mijn energie is niet oneindig
Zorgen voor een goede werk-privé balans? Kijk ook eens op ons vitaliteitsplatform. Ook veel zorgverzekeraars hebben daar veel informatie over.
Ik wil zichtbaarder zijn en plaats daarom mijn profielfoto in Teams…
want zichtbaarheid en herkenbaarheid versterken de samenwerking
Hoe? Zorg voor een goede foto en sla die op. Onthoud waar je de foto opgeslagen hebt. Ga vervolgens naar je microsoft account. Klik daar op het potloodje bij de plek waar je profielfoto komt te staan.
De foto wordt dan overal gebruikt. Niet alleen in Teams, maar bijvoorbeeld ook in Outlook.
Ik ga wat meer vakbladen lezen en het nieuws volgen…
want ik wil groeien in mijn functie en mijzelf ontwikkelen
Doorgroeien hoeft zeker niet naar een hogere functie te zijn. Je kunt ook doorgroeien naar een specialisatie of een andere – gelijkwaardige – functie. Het is niet alleen belangrijk voor je werkplezier, maar ook voor je motivatie en persoonlijke groei.
Ik ga vaker ‘nee’ zeggen…
want dat voorkomt overbelasting en helpt me te focussen op mijn prioriteiten
Sommige taken horen natuurlijk bij je functie. Maar collega’s kunnen ook nét iets te vaak gebruikmaken van je behulpzaamheid. Vind je het spannend om altijd ‘nee’ te zeggen? Bedenk: je kunt het leren. Te beginnen door het te doén. Als ook dat lastig is, zeg dan om te beginnen ‘nee’ bij kleine, relatief onbelangrijke vragen. Zo ontdek je dat anderen je er niet minder leuk om vinden.
ZZP en schijnzelfstandigheid

Stuurgroep ZZP
Een kijkje achter de schermen met
Heleen en Willem
In de afgelopen jaren nam het aantal zzp’ers in de zorg toe. Er waren verschillende redenen waarom iemand koos om in de zorg te werken als zzp’er. Het had voor- en nadelen voor de zzp’er en Careyn.
Voor de zorg geldt: wie ‘zij-aan-zij’ werkt met ander personeel of werk doet dat is ‘ingebed’ in de organisatie (zoals verzorging en verpleging) mag dat niet als zzp’er doen. Iemand werkt dan wel als zzp’er, maar je bent feitelijk in loondienst bij je opdrachtgever. Als de Belastingdienst schijnzelfstandigheid vaststelt, krijgt Careyn te maken met hoge naheffingen. Daarom stoppen we per 1 april 2025 met de inzet van zzp’ers waar sprake is van schijnzelfstandigheid.
Daarvoor is de stuurgroep zzp opgericht. We spreken met Heleen Poortvliet, Manager Werving & Flex en voorzitter van de stuurgroep en Willem Grool, Districtsdirecteur Utrecht West en Utrecht Stad.

Heleen Poortvliet

Willem Grool
Heleen vertelt dat het begin allang achter de rug is: “In oktober organiseerden we bijeenkomsten voor zzp’ers. Daar kwamen veel mensen op af en werden goede vragen gesteld. Wij waren goed voorbereid om de zzp’ers welkom te heten met een contract bij Careyn of DuoZorg. De eerste zzp’ers maakten daar al de keuze om in dienst te komen.”
Willem vult Heleen aan: “De bijeenkomsten waren een goed begin, maar je ziet dat we behoorlijk aan de bak moeten om de bocht te maken. Daarvoor is meer nodig. Daarom zijn we in de stuurgroep samen bezig om de goede dingen te doen. Afstemmen tussen verschillende afdelingen is hierin erg belangrijk. Verder is het belangrijk dat we goed in de peiling hebben waar we problemen kunnen verwachten. Dan kun je je energie steken in de zaken die het hardst nodig zijn en waar je het meeste resultaat verwacht.”
Het belangrijkste doel van de stuurgroep is ervoor te zorgen dat de zorg doorgaat na 1 april. De meest simpele en voor de hand liggende oplossing is om de zzp’ers via een dienstverband aan Careyn of DuoZorg te binden aan onze organisatie. Maar niet alle zzp’ers zijn bereid om die stap te nemen. Heleen licht toe: “We richten veel inspanningen op deze groep, maar we kijken ook naar andere mogelijke oplossingen. Het werven van nieuwe collega’s, het vergroten van bestaande contracten, behouden van stagiairs, inzetten van mensen die nog aan hun opleiding bezig zijn: het zijn allemaal kleine onderdelen van de grote oplossing”
Tot slot doet Willem nog graag een oproep aan onze collega’s: “zie je mogelijkheden voor het slimmer organiseren van werk, of heb je een idee dat ons kan helpen, dan horen we dat graag!”
Careyns Wereldkeuken

UIT HONGKONG: OM ZELF TE MAKEN
Noodle Soep: lekker én gemakkelijk
Noodle Soep: lekker én gemakkelijk
door Michel Ko
Content Marketing Specialist afd. communicatie
Noodle soep is één van die typische Asian comfort food gerechten, die mij meteen terugbrengen naar het leven in Hong Kong. Best knap, aangezien ik gewoon in Nederland geboren en getogen ben. Maar kun je nagaan wat eten wel niet met je kan doen…
Vraag mij niet naar de origine van dit gerecht, want er zijn wel tientallen soorten noodles (bijv. qua dikte, versheid), verschillende smaken bouillons en eindeloze variaties aan ‘toppings’. Daarom is noodle soep ook zo’n universeel geliefd gerecht. En de bouillon -naar mijn mening- is de echte ster van het gerecht. Aangezien ik niet elke dag in Chinatown van Den Haag kan rondslenteren voor een portie noodle soep cha sieuw, heb ik hier een smakelijk en vooral makkelijk recept gevonden om thuis te maken. Een recept wat goed is voor de drukke maandag én er ook nog eens bij de kinderen ingaat.

Bereiding
- Neem een grote pan en vul deze met zo’n 2 liter water.
- Spoel de kippenbouten kort af en schil en snij de gember in grote stukken.
- Doe de kippenbouten samen met de gember, knoflook, lente-uien en shiitake in de grote pan.
- Doe de deksel op de pan en breng aan de kook. Voeg een half kippenbouillonblokje toe. Als het kookt, verlaag het vuur en laat het zo’n 30 minuten zachtjes doorkoken (tot de kip gaar is).
- Snij intussen de paksoi in kwarten.
- Haal de kippenbouten, gember, knoflook, lente-uien en shiitake uit de pan.
- Breng de soep op smaak met twee eetlepels sojasaus en twee eetlepels vissaus.
- Pluk de kip van het bot en houd het vlees apart. Snij de shiitake in grove stukken.
- Kook de eiermie noodles en paksoi in een aparte pan met water. Kook de noodles zo’n 4-6 minuten. Kook de paksoi zo’n 4 minuten. Let op dat je de noodles en de groente niet kapot kookt.
- Proef de bouillon en breng eventueel nog op smaak met wat zout en zwarte peper.
- Neem een diepe kom en vul deze met de noodles, de paksoi, streepjes kip en gesneden shiitake. Voeg daarna de bouillon toe tot de noodles net onder staan.
- Strooi dungesneden lente-ui, gebakken uitjes en gesneden rode peper toe als topping: eet smakelijk
Extra pro tip: je kunt alle onderdelen ook van tevoren koken en je kommen alvast klaarmaken met de mie, groenten en kip. Wanneer je wilt gaan eten, hoef je alleen de warme bouillon erbij te schenken. Handig voor bijv. etentjes
En nu jij !
Bij Careyn werken mensen met verschillende achtergronden en dus ook verschillende keukens. Heb jij een lekker recept uit jouw cultuur en wil je dat delen met je collega’s? Mail ons dan!
En kom je niet goed uit je tekst? Wij helpen je!
Wat doe jij nou?!
Karin Jansen, Fiscalist
“Belastingen, daar wil je liever niet aan denken.”
Ik ben Karin Jansen en werk sinds 1 december 2022 binnen Careyn als fiscalist op de afdeling financiële administratie. Ik houd mij bezig met allerlei vraagstukken binnen Careyn op het vlak van fiscaliteit oftewel belastingen. Op het eerste gezicht heeft fiscaliteit niks met zorg te maken en het is voor de meeste mensen binnen onze organisatie een onderwerp waar zij liever niet aan denken. Toch is het voor Careyn belangrijk hier aandacht aan te schenken. Om maar eens twee onderwerpen te noemen: btw en loonbelasting.

BTW facturen
Vaak denkt men dat als er iets wordt gefactureerd in de zorg dit altijd zonder btw is. Dat is echter niet altijd het geval. Careyn moet btw in rekening brengen (en afdragen) bij inleen en uitleen van personeel, en bij facturen met betrekking tot samenwerkingsverbanden, subsidies en verhuur.
Loonbelasting
Binnen Careyn spelen altijd ook de nodige loonbelasting vraagstukken. Dat is van groot belang! Wanneer er namelijk op een onjuiste manier belasting wordt afgedragen of teruggevraagd, kan dat grote financiële gevolgen hebben. En dat leidt dan weer tot minder geld voor de organisatie, geld dat de zorg zo goed kan gebruiken.
Op dit moment is ook het Zzp dossier zeer actueel. De vraag staat centraal of er sprake is van schijnzelfstandigheid wanneer wij Zzp’ers inhuren.
Heb je vragen over fiscaliteit? Deze kan je deze altijd aan mij stellen! Mail mij dan naar kar.jansen@careyn.nl
En dan nu de leuke dingen…
In mijn vrije tijd ga ik graag met mijn dochter naar musicals en op vakantie. Pas zijn we ook naar Londen West End geweest. Daar genieten we enorm van.
Mijn guilty pleasure is kaas, vooral dan de diverse buitenlandse kaasjes, gecombineerd met een goed glas port. Daarbij een goede vooral spannende whodunit serie en ik ben content. Graag ga ik met vriendinnen lunchen of een wandeling maken.
Sporten, zowel kijken als doen is niet echt mijn ding. Een à twee keer in de week probeer ik te fitnessen, maar ik weet uiteindelijk altijd wel een reden te verzinnen waarom het toch eigenlijk niet uitkomt.
Mijn favoriete koffie is de latte machiato.
ZZP
Binnen Careyn staat de vraag centraal of er sprake is van schijnzelfstandigheid wanneer wij Zzp’ers inhuren. Zo’n ‘verkapt dienstverband’ wordt niet langer toegestaan en Careyn wil deze mensen liefst in vaste dienst. Meer hierover elders in deze Flits.
VEILIG OP HET WERK
ONGEWENST GEDRAG
Onze vertrouwenspersonen
kunnen je helpen
Onze vertrouwens-personen
kunnen je helpen
Ongewenst gedrag op de werkvloer komt helaas nog steeds voor. Denk aan pesten, seksuele intimidatie, discriminatie of agressie door een cliënt, collega, leidinggevende of wie dan ook. Denk ook aan misstanden die je ervaart op het vlak van integriteit: eerlijk en ethisch handelen op je werk. Dit alles kan je werkplezier flink aantasten. Soms kan het zelfs zo ver gaan dat je er ziek van wordt.

Vertrouwenspersonen
Monique Geerts en Paul Asberg
Meer steun dan je denkt
Een vertrouwenspersoon kan een waardevolle steun zijn in deze situaties. Wist je dat alles wat je bespreekt volledig vertrouwelijk blijft? Tenzij de situatie over strafbare feiten gaat, betekent dit dat je in volledige veiligheid je verhaal kan vertellen. Samen met je vertrouwenspersoon kun je ook kijken naar mogelijke oplossingen of verdere begeleiding. Het is in elk geval belangrijk om niet te lang met je problemen te blijven rondlopen. Geen probleem is te klein.
Contact
Je kunt je op verschillende manieren contact opnemen met een vertrouwenspersoon: via de mail, telefoon, whatsapp, of fysiek afspreken. Dus, heb je hulp nodig, schroom niet en neem gewoon contact op met Paul Asberg of Monique Geerts.
Meer informatie vind je op ons vitaliteitsplein
Video
Mocht je nog twijfelen om hulp te zoeken, dan kun je via deze video zelf van de vertrouwenspersonen horen wat ze voor jou kunnen betekenen.
Efficiënt werken
Concentreren is een vaardigheid
Oefen en word er steeds beter in!

Je kent het vast wel: een werkplek die bol staat van afleidingen en onderbrekingen, waar concentreren onmogelijk is: luid bellende collega’s, piepjes van mails, chats en berichten en teamleden die luidkeels naast jou staan te overleggen. De afleiding kan ook in jezelf zitten: er schiet je weer eens iets te binnen, je gaat wat Googelen en raakt verdwaald in allerlei sites of je piekert ergens over in plaats van je te concentreren.
Hoe zou het zijn als je voor een grotere taak die je graag doet, een onafgebroken periode volkomen geconcentreerd kunt werken en helemaal opgaat in die taak? Met volle aandacht je beste werk doen, terwijl je aan niks anders denkt dan aan die ene taak? Het werk lijkt dan als vanzelf te gaan! Met deze tips gaat het vast lukken. Aan de slag!
1. Dagstart
Meld je directe collega’s dat je langer geconcentreerd aan de slag gaat. Ga na waar zij je vandaag mogelijk voor nodig hebben. Je kunt afspreken dat je later die dag beschikbaar bent.
2. Kies een plek waar je ongestoord kunt werken
Start bijvoorbeeld thuis met werken en ga later naar kantoor of zoek een concentratieplek op. Hiermee voorkom je dat mensen die je zien iets te binnen schiet dat ze willen bespreken. Haal allerlei afleiding weg of zet die uit je beeld. Dus geen Post-Its of takenlijstjes in beeld.
3. Berg je telefoon op en zet alle meldingen uit
Als je met een beeldscherm werkt, maak de toepassing waarin je werkt beeldvullend, dus geen taakbalken of andere programma’s in beeld. Alles wat je meer ziet dan je nodig hebt, leidt je mogelijk af. Elke keer als je aan je smartphone denkt en er niet naar kijkt, heb je dubbele winst: je bespaart jezelf potentiële afleidingen én je wordt steeds beter in het niet direct toegeven aan impulsen en afleidingen.
4. Blokkeer vaste tijden voor taken en doe in die tijd niks anders
Ook voor managers en verpleegkundigen zoals Geja Lohman – de Jong en Jet Verschoor is dit een positieve ontwikkeling: ‘Het plannen van zorgplanbesprekingen is een logistieke uitdaging, met voortdurend veranderende agenda’s en personeelswisselingen. Door dit proces te vereenvoudigen, kunnen we ons meer richten op directe zorg en blijven stabiele cliënten gevrijwaard van onnodige evaluaties.’
5. Heb je enige druk nodig, beloof dan iemand de uitkomst van jouw taak
Door niet voor jezelf een taak te doen, maar te beloven iemand iets te mailen of te presenteren voor een team, heb je een reële einddatum wanneer iets af moet zijn.
6. Doe een minddump voor je geconcentreerd gaat werken
Schrijf alles op wat er aan acties en losse eindjes in je hoofd zit, zodat die mogelijke storingen alvast verzameld zijn. Ze komen toch een keer boven, dus kun je ze maar beter opzoeken. Houd deze verzameltool bij de hand voor nieuwe invallen, ideeën, taken die je te binnen schieten. Een open Word-bestand of een A4’tje zijn allemaal prima. Als je maar snel losse eindjes kunt dumpen. En weer door!
7. Zorg voor een concreet geformuleerde taak waar je aan gaat werken
En heb het materiaal dat je nodig hebt bij de hand. Voorkom dat je de concentratietaak eerst weer nader moet definiëren of dat je allerlei zoekwerk naar bestanden en e-mails moet doen in de tijd die je gereserveerd hebt voor geconcentreerd werk.
8. Denk na over hoe het voelt als het werk af is
Wat is je doel? Dat kan motiverend werken om een taak te doen. Misschien wil je dat doel in beeld houden tijdens het werk.
Tekst ontleend aan Meereffect, Trainingen slimmer werken
Kort nieuws
Van Kleef Instituut 2025
Van elkaar leren in bijeenkomsten
Alle districten van Careyn zijn aangesloten bij het Van Kleef Instituut (per 1 januari 2025 doet ook Careyn Utrecht weer mee in dit netwerk). Het Van Kleef Instituut biedt kennis, inspiratie en workshops om je werk vakbekwaam en met veel plezier te doen. Deelname is kosteloos voor zorgverleners in de wijk en het verpleeghuis. Als je een account aanmaakt op de website kun je met 1 druk op de knop aanmelden (en afmelden) voor bijeenkomsten. Enkele voorbeelden:
- 6 februari – Workshop: Agressie voorkomen door beter contact
- 11 februari – Workshop: Goede gesprekken over lastige onderwerpen
- 30 maart – Excursie: Op zoek naar hulpmiddelen en zorgtechnologie (Jaarbeurs Utrecht)
Deel jouw kennis en leer van je collega’s en experts in kleurrijke workshops, interactieve netwerken of inspirerende congressen.
Met jouw deelname verdien je ook accreditatiepunten voor het Kwaliteitsregister van V&VN.

Van Kleef Instituut 2025
Van elkaar leren in bijeenkomsten
Alle districten van Careyn zijn aangesloten bij het Van Kleef Instituut (per 1 januari 2025 doet ook Careyn Utrecht weer mee in dit netwerk). Het Van Kleef Instituut biedt kennis, inspiratie en workshops om je werk vakbekwaam en met veel plezier te doen. Deelname is kosteloos voor zorgverleners in de wijk en het verpleeghuis. Als je een account aanmaakt op de website kun je met 1 druk op de knop aanmelden (en afmelden) voor bijeenkomsten. Enkele voorbeelden:
- 6 februari – Workshop: Agressie voorkomen door beter contact
- 11 februari – Workshop: Goede gesprekken over lastige onderwerpen
- 30 maart – Excursie: Op zoek naar hulpmiddelen en zorgtechnologie (Jaarbeurs Utrecht)
Deel jouw kennis en leer van je collega’s en experts in kleurrijke workshops, interactieve netwerken of inspirerende congressen.
Met jouw deelname verdien je ook accreditatiepunten voor het Kwaliteitsregister van V&VN.
Teamuitje fysiotherapie De Vier Ambachten, Spijkenisse
Geld, drugs en diamanten uit de escaperoom
Op 15 december hadden wij ons teamuitje om het jaar gezellig met elkaar af te sluiten! We zijn gestart met een escaperoom en hebben daar het geld, de drugs en de diamanten kunnen stelen van de maffiabaas! Of zit hij daar toch nog in het midden? 😉 Trots waren we dat we de deur naar buiten op tijd open kregen! Daarna zijn we gezellig met elkaar gaan eten! Kortom een goede avond!
Ook zijn we blij verheugd met onze nieuwe collega’s Manon en Menno!
Groetjes vanuit het fysiotherapie team De Vier Ambachten,
centrum voor revalidatiezorg te Spijkenisse

Teamuitje fysiotherapie De Vier Ambachten, Spijkenisse
Geld, drugs en diamanten uit de escaperoom
Op 15 december hadden wij ons teamuitje om het jaar gezellig met elkaar af te sluiten! We zijn gestart met een escaperoom en hebben daar het geld, de drugs en de diamanten kunnen stelen van de maffiabaas! Of zit hij daar toch nog in het midden? 😉 Trots waren we dat we de deur naar buiten op tijd open kregen! Daarna zijn we gezellig met elkaar gaan eten! Kortom een goede avond!
Ook zijn we blij verheugd met onze nieuwe collega’s Manon en Menno!
Groetjes vanuit het fysiotherapie team De Vier Ambachten,
centrum voor revalidatiezorg te Spijkenisse
Nieuwjaarslunch in Breukelen
Op 7 januari hebben we een leuke nieuwjaarslunch gehad in Breukelen.
Dit hebben we gedaan om elkaar te leren kennen want team Breukelen Binnen en Loenen gaan samenvoegen. Daarnaast is op 6 januari het VPT team Breukelen gestart met 3 nieuwe Leefondersteuners. We waren op de nieuwjaarslunch met alle medewerkers die in Breukelen/Loenen werken inclusief de casemanagers. Erg leuk!
Groeten, Miriam Dwarswaard-Enkelaar, Manager Zorg Extramuraal Careyn Utrecht West

Nieuwjaarslunch in Breukelen
Op 7 januari hebben we een leuke nieuwjaarslunch gehad in Breukelen.
Dit hebben we gedaan om elkaar te leren kennen want team Breukelen Binnen en Loenen gaan samenvoegen. Daarnaast is op 6 januari het VPT team Breukelen gestart met 3 nieuwe Leefondersteuners. We waren op de nieuwjaarslunch met alle medewerkers die in Breukelen/Loenen werken inclusief de casemanagers. Erg leuk!
Groeten, Miriam Dwarswaard-Enkelaar, Manager Zorg Extramuraal Careyn Utrecht West
Van harte aanbevolen
Lezingen ‘Goed voor jezelf zorgen’
De schrijvers van de boekenserie ‘Klein Geluk’ organiseren binnenkort twee online interactieve lezingen. Gratis voor medewerkers van Careyn (en voor mantelzorgers en cliënten). Je krijgt korte toegankelijke informatie over geluk, geluksbeleving en positieve gezondheid.
Lees er hier meer over.
Rebus
Voor de echte slimmeriken…
